zarezerwuj online RATY 0%
Możesz w ciągu 14 dni od daty zakupu odesłać nam nieużywane koła bez podania przyczyny i zwrócimy Ci pieniądze.
W tym przypadku wydrukuj proszę i wypełnij załączony formularz zwrotu (link na dole informacji w kategorii ZWROTY) podając swoje dane i nr rachunku bankowego do zwrotu.
Zapakuj koła, odpowiednio je zabezpieczając (najlepiej w naszym kartonie), dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Wyślij na adres:
Falcon Sebastian Żelazowski 11-001 Dywity, Różnowo 324 tel 502 392 488
Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, poinformujemy Cię o jej otrzymaniu i zwrócimy środki na podane w formularzu konto bankowe.
WAŻNE
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Koszty wysyłki zwracanego produktu do sprzedawcy ponosi kupujący.
Zwrot kosztów zakupu otrzymasz maksymalnie do 14 dni.
Możesz dokonać zwrotu kół, które zamówiłeś w systemie ratalnym 0%. W tym celu skontaktuj się z nami. Anulowanie zamówienia opłaconego przez Raty 0% wiąże się z koniecznością pokrycia 5% prowizji. Jest to koszt jaki ponieśliśmy aby umożliwić Ci płatność ratalną bez oprocentowania.
REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu internetowego oraz umów zawieranych za jego pośrednictwem można składać mailowo lub pisemnie na adres podany danych kontaktowych na stronie.
Składając reklamację należy opisać wadę i sprecyzować żądanie.
Do reklamacji z tytułu rękojmi należy dołączyć dowód zakupu (fakturę, wyciąg z konta, potwierdzenie przekazu pocztowego, itp.).
Zaleca się, aby wysłanie przesyłki ze zwracanym Towarem było poprzedzone zgłoszeniem zwrotu.
Użytkownik wykonujący prawa z tytułu rękojmi, jest obowiązany (na koszt Sprzedawcy) dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy.
W przypadku konieczności uzupełnienia podanych w reklamacji danych lub informacji, Sprzedawca niezwłocznie poprosi Użytkownika o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie, wskazując również formę dostarczenia uzupełnień.
Sprzedawca rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu oświadczenia zawierającego żądanie Użytkownika.
Termin nie dotyczy reklamacji, w której Użytkownik chce odstąpić od umowy.
Sprzedawca o wyniku rozpatrzenia reklamacji informuje Użytkownika mailowo lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
© Copyright by Falcon wheels 2018-2025, All Rights Reserved.